Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: Dziwny gwizd przy zmianie biegów, po stronie filtra powietrza.

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotrek156StCe Zobacz post
    w mojej 156 2.4 jtd jest podobnie świst z lewej strony przy przyspieszaniu tak od 2000 obrotów w góre.mało tego zaraz po tym silnik przechodzi chwilowo w tryb awaryjny dokładnie zapala sie ta kontrolka na obrotomierzu nad akumulatorem i oczywiście spadek mocy.ostatnio wyjechałem na trase i przy 120 na 5 biegu znowu tryb awaryjny i juz nie ma czym jechać.miał ktoś takie objawy w swoich alfkach jtd ?? zgóry dzięki za sugestie.
    Jedź na kompa i tyle,nikt z fusów nie będzie Ci wróżył.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  2. #12
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Piotrek156StCe
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Starachowice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km sedan 2005 rok
    Postów
    125

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jony88 Zobacz post
    Jedź na kompa i tyle,nikt z fusów nie będzie Ci wróżył.
    Dzięki za wyczerpujący komentarz

  3. #13
    Nielot
    Gość

    Domyślnie

    kolega ci dobrze radzi... możesz mieć nieszczelność układu dolotowego... jeśli mimo wszystko nie chcesz podłączać pod kompa to radzę przejrzeć cały układ powietrzny... ja np rozmontowałem rury turbo-ic i ic-kolektor ssący i znalazłem dziurę;D. Twojej uwagę zwrócił bym też na obejmy... i rurę idącą od filtra powietrza do turbo i na szczelnośś puszki od filtra. tyle że bez podłączania nie masz pewności że tam akurat znajdziesz jakieś wady i że one na pewno powodują Ci spadki mocy. ps: ja np zniwelowałem problem do minimum... i nadal od wiosny muszę pokombinować żeby w 100% usunąć usterkę.

Podobne wątki

  1. [159] Problem - Dziwny dzwiek przy zmianie biegow.
    Utworzone przez marianw88 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-06-2015, 17:11
  2. Turbo sprawne Ale dziwny glos Filtra Powietrza
    Utworzone przez Alfamania w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-04-2015, 20:09
  3. Dziwny dzwiek przy zmianie biegow.
    Utworzone przez wreski w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-01-2015, 00:15
  4. Dziwny gwizd przy przyśpieszaniu 2.0 TS
    Utworzone przez trk0 w dziale 166
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 06-08-2013, 19:16
  5. dziwny pisk przy zmianie biegow
    Utworzone przez piotr9008 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-07-2010, 22:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory